onsdag 25 maj 2016

Signeringar Vanderland 2016

Nu är datum bestämt för signering av Vanderland i Sf-bokhandelns tre butiker, och de blir som följer:

Stockholm, onsdag 22 juni, kl 17-19
Göteborg, onsdag 29 juni, kl 16-19
Malmö, lördag 2 juli, kl 14-16

Kom gärna dit och prata! Det blir kul.

För er som bor i andra landsändar och inte kan ta er till någon av butikerna, så kommer jag att signera några tiotal böcker beställda från annat håll i samband med Stockholmsbesöket, så prata med den butiken om ni är intresserade. Om fler önskar signering än jag hinner med så prioriterar jag beställare som inte bor i närheten av de tre storstäderna.

Vi kommer sannolikt inte att numrera förhandsbeställningar den här gången, däremot har förlaget ställt sig välvilliga till en sedvanlig tävling där man kan kan vinna tio numrerade och signerade exemplar. Mer om detta framöver.

1 kommentar:

Kristoffer Nåhem sa...

Hurra!

Skall försöka ta mig till Stockholm. Annars kan jag sända en kurir till Göteborg men det vore kul att träffas.

Datumet är inskrivet :-D